Varekai daalt af en landt in de Lotto Arena, Antwerpen!

Slechts 7 voorstellingen van 2 tot 6 maart 2016

09 NOVEMBER 2015, LOTTO ARENA, ANTWERPEN
Samenvatting
In een woud, op de top van een vulkaan, bestaat een bijzondere wereld waar alles mogelijk is. Die wereld heet Varekai. Varekai is één van de meeste iconische shows van Cirque Du Soleil en is een mengeling van theater en acrobatie. De opeenvolging van adembenemende acts, muziek en fabelachtige decors maken van Varekai een unieke ervaring. Een feest voor de zintuigen!

Varekai is één van de meeste iconische shows van Cirque Du Soleil en is een mengeling van theater en acrobatie. De opeenvolging van adembenemende acts, muziek en fabelachtige decors maken van Varekai een unieke ervaring. Een feest voor de zintuigen.

Diep in het bos, op de top van een vulkaan, bestaat een wonderlijke wereld, een wereld waar het onmogelijke mogelijk is. Deze wereld heet Varekai. Het verhaal van Varekai begint wanneer er een eenzame jongeman uit de lucht komt vallen. Wanneer hij in de duisternis van een magisch woud belandt en in een caleidoscopische wereld vol fantasiewezens terechtkomt, stort deze jongeman zich in een avontuur dat zowel absurd als bijzonder is. Precies op deze dag, precies op deze plek begint een schitterende betovering in een bijzondere wereld.

Het woord Varekai betekent 'waar dan ook' in het Romani, de taal van de zigeuners, de universele nomaden. Deze productie is een eerbetoon aan de nomadische ziel, aan de geest en de kunst van de circustraditie, en aan de eindeloze passie van degenen die op hun zoektocht het pad volgen dat naar Varekai voert.

Praktische info
Cirque du Soleil komt naar Antwerpen om er de show Varekai voor te stellen in de Lotto Arena van 2 tot 6 maart. Er zijn slechts 7 voorstellingen!

Tickets
Tot en met 9 november was er de exclusieve ticketverkoop voor leden van de Cirque Club op www.cirquedusoleil.com/varekai. Lid worden van de Cirque Club is gratis, snel en heel eenvoudig via www.clubcirque.com.

De algemene ticketverkoop start op 09 november 2015. Tickets zijn te bestellen via de website www.cirquedusoleil.com/varekai.

Voorstellingen

• Woensdag, 2 maart om 20u
  • Donderdag, 3 maart om 20u
  • Vrijdag, 4 maart om 16u30 en 20u
  • Zaterdag, 5 maart om 16u30 en 20u
  • Zondag, 6 maart om 13u30 en 17u

Voor meer informatie over de show en om tickets te boeken, bezoek www.cirquedusoleil.com/varekai.

Partners
Cirque du Soleil houdt eraan de officiële partners van de show te danken: XEROX et DHL.

Cirque du Soleil
Zo’n dertig jaar geleden was Cirque du Soleil nog maar een droom. De droom van een klein gezelschap van reizende artiesten die alles deden om hun liefde voor het toneel, het circus en de wereld te delen. Sindsdien groeide de familie aan en bevat ze ondertussen duizenden dromers – schrijvers, artiesten, techniekers en medewerkers achter de schermen. De droom is een symbool geworden voor de trots van Québec, een internationaal entertainmentgezelschap dat 35 grootschalige shows tot leven heeft gebracht, waarvan er nog steeds twintig worden opgevoerd. Het bedrijf, dat in juni 2014 haar dertigste verjaardag viert, bracht al meer dan 160 miljoen kijkers in verrukking in meer dan 400 steden op alle continenten. Cirque du Soleil telt bijna 4.000 werknemers, onder wie 1.300 uitvoerende artiesten uit bijna vijftig verschillende landen.

Over MB Presents